theartwriters.com

28 November 2011


Annemieke Quast, afgestudeerd master studente in History and Theory of Modern and Contemporary Art én vriendin van mij opende vandaag haar nieuwe project: TheArtWriters.com. Dit is een online kunstmagazine over kunst in Nederland en bevat naast interessante artikelen ook interviews en recensies. Benieuwd welke tentoonstellingen er binnenkort zijn, en welke de moeite waard zijn? Op de hoogte blijven van al het 'kunst nieuws' in Nederland? theartwriters.com is the place to be. Alle artikelen worden geschreven door (toekomstige) kunsthistorici, en zijn dus van niveau maar prima te lezen.
Mocht je nou zelf ook kunstgeschiedenis student (of iets in die richting) zijn, en alvast wat ervaring willen op doen en een netwerk opbouwen, dan is dit misschien iets voor jou! Er worden nog redacteurs gezocht, dus solliciteren kan nog. Meer informatie vind je hier.

Daarnaast zijn ze ook nog te vinden op twitter en facebook.

7 comments :

  1. klinkt heel tof! en die gebreide kerstballen zijn echt lieeef :o

    ReplyDelete
  2. Klinkt superrrrrleuk dus ik ga zo even klikken!

    ReplyDelete
  3. oh das handig! Niet voor mij, maar ik ken wel iemand die kunstgeschiedenis studeert, dus ik zal de link eens doorgeven!

    ReplyDelete
  4. Gaaf dat je vriendin dat heeft opgezet! Niks voor mij though, maar ik hoop dat ze snel goede redacteurs vinden!

    ReplyDelete

Hey! Thank you so much for reading + supporting my blog, and for taking the time to leave me a comment. Your comment support truly means so much to me!