Knitted Christmas balls

26 November 2011

(src)

Only 28 days until Christmas.. Hoewel ik af en toe nog een chocoladeletter in mijn schoen vind en met mijn oppaskinderen trouw het Sinterklaas journaal volg, tel ik stiekem al af tot kerst. Nog maar 28 dagen en dan begint de gezelligheid alweer! Wat zeg ik, veel eerder! Na 5 december komt zo snel mogelijk de kerstboom en gezellige versiering in huis. En niet vergeten de kerstmuziek.. Intussen doe ik al een beetje inspiratie op en zo kwam ik op deze super leuke gebreide kerstballen! Vooral de Scandinavische print vind ik super leuk (terwijl ik dit typ draag ik toevallig een trui met Scandinavisch printje). Helaas ben ik niet zo goed in breien, ik heb het geduld er niet voor. Dus hopelijk liggen ze binnenkort in de winkel. Maar voor alle creatievelingen die wél kunnen breien is er nu het boek Kerstballen breien, voor maar €19,95 te bestellen op kerstballenbreien.nl. Misschien een leuk Sinterklaas cadeautje voor je (schoon)moeder? Wel doorbreien dan ;-)

Translation: Only 28 days until Christmas.. Yes I'm counting down already! Today I came across these lovely knitted Christmas balls on the world wide web. I really like the Scandinavian print, it looks so cosy. Unfortunately I don't have the patience to knit but if you do, you should definitely buy the book '55 Christmas balls to knit', available on amazon here.

10 comments :

  1. Ik heb het boek ook zien liggen; zo gaaf! Als het dit jaar nou weer gaat sneeuwen wordt het helemaal gezellig met die wollen kerstversiering :)

    ReplyDelete
  2. Haha dat boek, die mannen zitten er zo droog bij.
    Ik vind die kerstballen wel heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Ik ben helemaal fan van Arne en Carlos! Dit jaar geen kerstboom vanwege de verhuizing maar volgend jaar brei ik mijn kerstballen zelf! :D

    Voel me bijna schuldig over de give away haha Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen moet je maar denken ;)

    ReplyDelete
  4. Yaaay trouwe Sintjournaal fans!
    Mannen die breien? Interesant..
    Wel leuk idee hoor :)

    xx

    ReplyDelete
  5. Volgens mij heb ik heb gezien bij Paul! Die ballen die ze breien zijn echt heel tof.

    ReplyDelete
  6. Dat zijn pas originele kerstballen!

    ReplyDelete
  7. leukkkk!!! Ik wil dat ook eens proberen

    ReplyDelete
  8. He wat grappig, ik heb vanmiddag een post gemaakt over kert, DIY en hoeveel zin in heb in kerst haha
    Ik heb helaas te weinig geduld om te breien ;)

    ReplyDelete
  9. In de Volkskrant Magazine van zaterdag stond een artikel over dit boek en die mannen :) Ik moest meteen aan jou denken!

    ReplyDelete

Hey! Thank you so much for reading + supporting my blog, and for taking the time to leave me a comment. Your comment support truly means so much to me!