Interior beauty: Industrial

26 July 2011


Vandaag gingen we terug naar Noord om twee grote industriële interieur/kringloop zaken te bezoeken. Dat wilden we eigenlijk gisteren al doen maar toen waren ze dicht.. We gingen naar Van Dijk & KO en naar Neef Louis. Deze zaken liggen tegenover elkaar, Van Dijk & KO is wat goedkoper en heeft ook wat landelijkere spullen (maar erg mooi!), Neef Louis is wat excentrieker en ook wat duurder. Ik keek echt mijn ogen uit, geweldige spullen kun je daar halen! En een stuk goedkoper dan in de hippe zaken in het centrum. Ik heb industriële kasten gezien voor €65 die elders dik €300 zouden kosten. Zeker de moeite waard dus om even de pont naar Noord te pakken. Je vindt Van Dijk & KO en Neef Louis op de Papaverweg 46-48 in Amsterdam Noord, of online hier & hier. Klik verder voor heeel veel foto's van geweldig interieur!



Van Dijk & KO

Neef Louis

3 comments :

  1. oeh superleuk outfitje! ik wil voooor pukkelpop nog een grijs levi's shortje scoren maar tis moeilijk haha. en interessant, die posts over die interieur zaken! :) ik ben zelf opzoek naar dé perfecte kist/koffer achtig ding (op je foto's staan er een paar), maar moet nog even goed gaan zoeken haha. misschien maar eens naar die winkeltjes! dat raw interiors heeft het ook mooi gestyled zeg, maar idd wel een nadeel wat jij zelf al zei.

    ja toen was het nog lekker weer inderdaad haha! dankje!

    ReplyDelete
  2. Jaaa! Ik had er al eens over gehoord maar na het zien van je foto's weet ik zeker dat een bezoekje de moeite waard is!

    ReplyDelete
  3. wauw dit lijkt me de perfecte plek om even rond te gaan neuzen voor mijn nieuwe inrichting :) Zijn ze in het weekend geopend denk je?

    ReplyDelete

Hey! Thank you so much for reading + supporting my blog, and for taking the time to leave me a comment. Your comment support truly means so much to me!