H&M Home

20 July 2011

De Home lijn van H&M bestaat nu zo'n 2 jaar, en hoewel ik er af en toe wel iets leuks tussen zag zitten, had ik er nog nooit iets van besteld (of de neiging om dat te doen). Dit jaar is dat echter anders, ze komen met steeds mooiere foto's van compleet gestylde interieurs en de producten worden steeds mooier. Afgelopen week kreeg ik de nieuwe catalogus van H&M binnen, met daarin ook de nieuwe Home collectie. En daar werd ik wel heel hebberig van..


Erg mooi, niet? Nu heb ik ook nog een eigen badkamertje, dus ook daar kan ik dingen voor zoeken. Onderstaande dingetjes zou ik in ieder geval wel willen hebben, maar hoe low budget de producten ook zijn, allemaal bij elkaar is het toch nog best duur..


Er zitten verder ook hele leuke badkamer spulletjes bij, maar vooral veel blauw en mijn badkamer heeft zwarte accenten. Ik hoop maar dat er nog wat meer dingen bij komen en dat er straks in de sale nog veel over is.. dan sla ik mijn slag!

Translation: I absolutely love the new Home collection of H&M.

7 comments :

  1. ah dankjewel! :) ik raak mijn dummy's altijd kwijt heel stom en zonde of ik raak erop uitgekeken en dan koop ik nieuwe. maar ik heb ook een zwak voor mooie boekjes dus ik verzin ook excuusjes voor mezelf om nieuwe te kopen.
    ah wel leuk zo'n vest! ik vind t altijd wel leuk om iets te geven/krijgen wat je bij je kunt dragen, net zoals dat kettinkje. ik moet ook nog een cadeautje vinden maar daar ben ik zo slecht in.
    ja, het zomerboek is leuker dan het tijdschrift zelf vind ik.
    liefs.

    ReplyDelete
  2. Zo leuk! Ik wist niet dat H&M woonaccessoires hebben ^___^ thanks for the call!

    xx

    ReplyDelete
  3. hahaha LOVE je translation hihi, maar jaa wat een mooie plaatjes! vind vooral die houten badkuip erg mooi, maar ja hè...

    ReplyDelete
  4. Hmmmm, vind het het vaak net niet eigenlijk, maar misschien moet ik het gewoon eens wat beter bekijken want vind je plaatjes weer wel leuk!

    ReplyDelete
  5. ik heb hem in stockholm gezien, leuke spulletjes daaro

    ReplyDelete
  6. H&M home vind ik echt een leuke optie als je niet AL te veel geld wil uitgeven. Leuke post dit!

    ReplyDelete
  7. H&M heeft echt leuke dingetjes in de home collectie zitten! Ik heb zelf een tafelloper en een set placemats. Binnekort ga ik naar de h&m-flagstore, ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben liggen.

    Liefs Denise
    www.thefashionhome.nl

    ReplyDelete

Hey! Thank you so much for reading + supporting my blog, and for taking the time to leave me a comment. Your comment support truly means so much to me!